vineri, 3 noiembrie 2017

Gel de dus Dove






In ultima vreme , de cand mi-am schimbat jobul, scriu mai rar  pe blog, mai mult sunt activa pe pagina de facabook, asa ca daca vreti sa fiti la curent cu ce produse noi mai testez urmariti-ma acolo !!

Printre favoritele mele se numara gelul de dus Dove!! Este asa cremos, si simti cum iti hidrateaza pielea. Pe langa gelurile de dus de la Yves Rocher cu cafea, acesta este gelul pe care il folosesc cel mai mult.

Aleg formatul XXL  pentru ca imi ajunge mai mult timp, si nu mai am grija lui.

Este cremos, alb si este suficienta o cantitate mica de produs pentru a te simti invaluita de aroma sa. Si acum in serile reci de toamna, ce poate fi mai placut decat o baie fierbinte cu gelul de dus preferat?

Voi ce geluri de dus preferati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!