vineri, 17 noiembrie 2017

Crema Sanziana Antiacneica

Cautand o crema pentru micile mele probleme: cosuri si pori dilatati am cumparat din Dm aceasta crema . Este produsa in Romania de catre cei de la Prisaca Transilvania. Nu am mai cumparat vreun produs de-al lor, dar aceasta crema mi-a placut in primul rand pentru ca are ingrediente naturale:struguri -recunoscuti pentru efectul lor anti imbatranire,unt de shea, masline, apa termala.etc



Vine intr-un borcanel din sticla foarte dragut, si se aplica usor , crema intrand repede in piele.As  fi preferat un sistem de dozare la flacon pentru a fi mai igienic,d ar e ok si asa.


 Are efecte de hidratare, curatare si regenerare a pielii , in acelasi timp oferind un efect antibacterian si de vitalitate pielii.
 Nu am avut probleme cand am folsoit aceasta crema, nu mi-au aparut iritatii, si utilizand-o regulat de 2 ori pe zi, dimineata si seara asa cum se specifica , am sesizat o stompare a cosurilor.

 Pretul redus este de 17 ron, si se gaseste atat in Dm, cat si in plafare si pe site-ul lor, unde gasiti o multime de produse adaptate oricaror nevoi. In plus am folosit de la ei Borcanelul Copiilor Veseli pentru fetita mea si am observat o imbunatatire a imunitatii si o crestere a poftei de mancare. Cu siguranta il voi recumpara, mai ales acum ca urmeaza sezonul virozelor si a racelilor!


In plus pentru mine as incercat borcanelul acesta :"N-ai calciu?" si denumirea e super aleasa, asa ca felicitari si celor ce se ocupa de gasirea acestor denumir!!




Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!