vineri, 4 august 2017

Sampon Vivanatura si Crema de par cu petrol Vivanatura



Am primit spre testare de la cei de la Vegis aceste 2 produse:

Sampon cu lamaie si argan pentur par normal si gras si Crema impotriva caderii parului cu petrol.
Le-am si pus la treaba , folosind intai crema pentru caderea parului, aplicand-o inainte de samponare si lasand-o sa actioneze cam 30 min. Mirosul nu e unul tocmai placut, dar nici foarte intepator nu e.Am aplicat atat pe scalp cat si pe lungimea firului de par, si am asteptat sa actioneze.
Pot spune ca dupa cateva utilizari am observat ca parul nu mai cadea asa de tare, ba in plus mi-au crescut fire de par noi.


Samponul face destula spuma, si simt cum imi curata parul, ceea ce pentru mine este foarte important. Flaconul este usor de manevrat si de dozat exact cantitatea necesara de produs.

Preturile acestor produse sunt foarte accesibile:
Samponul costa 21 ron la 250 ml , iar crema 24 ron , tot la 250 ml gramaj.

Eu vi le recomand cu drag pentru ca nu au parabeni, sunt procesate la rece si sunt facute la noi in tara!!! Ceea ce ma bucura  foarte mult sa pot cumpara produse romanesti , bune si la pret accesibil.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!