luni, 3 iulie 2017

Rutina mea de ingrijire a parului - vara 2017


Am schimbat anotimpul , am schimbat si rutina de ingrijire a parului. Confruntandu-ma cu matreata din cand in cand am ales samponul Londa antimatreata, pe care il aplic la radacina si pe lungimea firului de par folosesc Ogx cu cafeina .
Ca si balsam de par folosesc Matrix pentru par lung, care imi descurca foarte bine parul si il lasa usor de pieptanat.

Samponul Londa face destula spuma, are culoarea alba si un miros fresh. Cel de la Ogx are textura transparenta .

Am ales sa folosesc 2 sampoane pentru ca avand parul vopsit la salon, vreau sa imi pastrez culoarea mai mult timp. Asa ca samponul antimatreata care este un pic mai agresiv cu vopseaua il aplic doar la radacina, dar am avut o mare surpriza cand am vazut ca nu imi curge vopseaua de la el si nu imi agresez scalpul , asa cum pateam cand foloseam sampoanele din comert.


Voi ce produse pentru par folositi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!