sâmbătă, 6 mai 2017

Nu folositi L'Oreal daca vreti sa va vopsiti la salon apoi!!



Vazand de mult timp reclame la aceasta vopsea de par, am decis sa o cumpar, renuntand la Palette. Am folosit pentru parul meu mediu o singura cutie , avand gramaj mai mare decat varianta Palette cu care eram eu obisnuita sa ma vopsesc si la care foloseam 2 cutii pentru a vopsi tot parul.

A acoperit bine firele de par albe , culoarea a iesit uniforma si pe firele naturale si pe vopseaua veche,
Are luciu destul de ok, dar doar pentru ca da un balsam revelator de gramaj mai mare decat alte vopsele, nu as recumpara-o . Costa la reducere 26 ron , si eu cu acesti bani cumpar 2 cutii de Palette si imi ajung pentru 2 vopsiri.

Are acelasi miros intepator de amoniac, si nu m-a dat pe spate.
Ca si rezistenta tot la fel ca alte branduri de vopsea ma tine, deci nici aici nu s-a remarcat in mod deosebit.

Ma asteptam sa aibe mai mult luciu si sa aibe acel"ceva"! Pentru care i se tot face reclama, dar concluzia mea a fost ca este la fel ca si Palette, sau Garnier, doar ca mai scumpa.


In plus mare surpriza am avut cand am decis sa ma vopsesc la salon. Pur si simplu nu s-a prins vopseaua pe parul meu , pentru ca toate vopselele L'Oreal folosesc henna in compozitie.
Doream un balayage spre blond si nu a iesit decat o usoara deschidere de nuanta.

O sa incerc impreuna cu coafeza mea sa gasim o alta varianta de deschidere a nuantei parului meu, eventual folosind o nuanta de vopsea blond mai deschisa sau crema decoloranta in ultima instanta!


Bine de stiu ca dupa ce folosesti vopseaua L'Oreal sau BES nu se va prinde vopseaua de salon!!
Oricum am decis pentru sanatatea parului meu sa ma vopsesc doar la salon de acum, si  daca voi reusi sa imi deschid varfurile , apoi voi vopsi doar radacina la 2-3 luni in functie de cat de mult creste..

Ati avut astfel de experiente? Sa nu se prinda vopseaua din salon??


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!