joi, 6 aprilie 2017

Noi uleiuri pentru cresterea rapida a parului

O data cu schimbarea anotimpului, am schimbat si rutina mea de ingrijire a parului. Avand in permanenta problema parului gras , am decis de data aceasta sa incerc un sampon de la plafar  de la Farmacia Bunicii Agafia, produse aduse din Republica Modova. Acesta este unul dermatologic .



"Contine extracte de sapunarita, mustar alb, propolis, ceramide. Reduce activitatea excesiva a glandelor sebacee. Imbunatateste semnificativ procesele metabolice normalizeaza echilibrul hidro-lipidic al scalpului. Are efect antiseptic regenereaza protejeaza intareste stratul de la suprafata firului de par prelungeste durata de viata a parului."

Aceasta este descrierea sa. 

Face destula spuma si simti cum curata firul de par.
Ce nu mi-a placut a fost ca nu are sistem de dozare, este pur si simplu o sticluta de plastic si uneori mai scap produs mai mult.
Mirosul este unul fresh , placut, dar care nu persista in par. Pretul este de 15 ron pentru 300 ml.

Mie dupa cateva utilizari mi-a provocat matreata, si m-am convins inca o data  ca sampoanele din plafar nu sunt pe placul parului meu!



 


Pe langa folosirea acestui nou sampon, tot de la Plafaria am cumparat 2 noi uleuri pe care nu le mai folosisem pana acum : ulei de rozmarin si keratina vegetala.

Uleiul de rozmarin il folosesc pentru a stimula cresterea firuluid e par si il aplic impreuna cu cateva picaturi de ulei de cocos pe scalp, si nu pe lungimea firului de par.
Aveti grija cu aceste uleiuri  pentru ca nu se folosesc singure, ci mereu impreuna cu alte ingrediente !! Uleiul de rozmarin are un miros fresh , tare , asa ca nu il folositi aproape de ochi pentru a evita vreo iritatie!
Eu l-am folosit pe scalp si imi faceam griji ca imi va provoca matreata ,sau se va ingrasa mai repede parul, dar din fericire nu am avut vreunul din aceste efecte!




Keratina vegetala  este  o noutate pentru mine. Sa fiu sincera nici nu o mai vazusem pe la plafare ,nu imi sarise in ochi niciodata, pana acum!
Am decis sa o cumpar si la fel este indicat sa nu o folosim de sine statatoare ci impreuna cu alte produse. Eu am folosit-o impreuna cu masca Revalid cu efect reparator , pe care o aveam in casa. Am amestecat o lingurita de keratina impreuna cu 2 din masca si am aplicat doar pe lungimea firului de par, departe de radacini pentru a nu le ingrasa.
Am stat asa cu aceste 2 uleiuri cam 6-7 ore, dar se poate sta si mai putin cu ele.

Am spalat parul ca de obicei , samponat de  2 ori dar fara a mai aplica balsam , si parul meu arata intr-un mare fel!!Mi-a placut foarte mult ca imi simteam firul de par mai gros, si aveam volum.


Cu siguranta aceste 2 uleiuri vor intra in ritualul de ingrijire a parului meu.

Ambele costa in jur de 7 ron, dar fiindca se pune putin din ele si nu se folsoesc in fiecare zi, eu zic ca merita.

Cand le-am cumparat le-am folosit de 2 ori in acea saptamana,apoi doar o data pe saptamana sau chiar la 2 saptamani , cand avea mai mult timp.
Eu zic ca se merita sa folosim produse cat mai naturale, decat sa cumparam nu stiu ce masti scumpe din comert, care au parabeni si cate si mai cate!!
Nu pot sa uit de reclama facuta la o placa de par Remington care era "infuzata:cu keratina.  Strict strategie de marketing!! Keratina e lichida si chiar daca ar fi reusit sa o infuzeze in placile ceramice, va dati seama ca doar la prima sau maxima  2 a utilizare a placii s-ar simti efectele keratinei, apoi va deveni o placa normala.

Asa cum am patit cu o perie de par de la Remington! Era la fel din gama cu keratina, dar doar la primele 2 perieri am observat ca nu se mai electriza parul, apoi s-a comportat ca o perie normala!!




Ati folosit vreunul din aceste uleiuri??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!