luni, 17 aprilie 2017

Max Factor Ageless Elixir fond de ten

De pe Elefant am comandat fondul de ten Max Factor Ageless Elixir , nuanta natural la doar 33 ron, fiind redus de la 43.
Aveam nevoie de un fond de ten , pentru ca cel de la Avon mi se terminase. Imi place mult forma sticlei, usor de tinut in mana pentru a doza cantitatea necesara de produs.
Este produs in Irlanda ceea ce ma bucura, pentru ca nu e in China sau UE, sau alte tari in care nu prea am eu incredere.
Se intinde foarte bine pe piele si nu lasa pielea grasa. Acoperirea e medie , iar pentru tenul meu mixt este ok.


Imi place ca are  factor de protectie 15, ceea ce e bine pentru tenul meu chiar si in timpul iernii, cand razele soarelui tot patrund printre nori.
Datorita serumului se intinde foarte usor, il simt cremos si catifelat pe piele , ceea ce e o senzatie foarte frumoasa.
Pompita dozeaza exact cantitatea necesara, fara a face exces.De obicei il intind cu degetele, am renuntat la buretelul pentru aplicaea fondului de ten.

Sunt multumita de acest fond de ten,dar de cand a dat caldura, tenul meu mixt luceste prea mult si am lasat deoparte acest produs, trecand la cel matifiant de la Avon.
Dar la toamna va fi binevenit. Deci pentru persoanele cu ten mixt, acest fond de ten este bun in sezonul rece.

Ati folosit vreun fond de ten Max Factor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!