luni, 16 ianuarie 2017

Ulei de par Dove


Uleiul de par Dove este cel care imi ingrjieste parul acum pe perioada iernii, pentru ca ma ajuta sa imi pastrez parul sanatos, si hidratat.

Impiedica electrizarea firului de par, o problema cu care ma confrunt mai ales iarna, cand folosim caciuli, fulare, geci groase si de la care parul se electrizeaza.
L-am cumparat cam  acum 2 luni nici un sfert nu am consumat, mai ales ca nu il folosesc la fiecare spalare.
Acum de cand am descoperit samponul minune , nu mai spal parul asa des , ci chiar si la 5 zile distanta , deci si utilizarea acestui ulei s-a rarit.
Dar sa revenim la el!! Imi place ca nu lasa firuld e par gras, si nici nu ingrasa parul mai repede, are un miros floral foarte fin si placut.

Costa cam 15 ron si il gasiti in orice hipermarket.
Fata de alte uleiuri, acesta ma incanta foarte mult ,pentru ca nu il simt pe par, si intra foarte repede in cuticula firului de par.
Pe viitor il voi recumpara.

2 comentarii:

  1. si eu simt nevoia sa imi hidratez parul mai des in aceasta perioada. Folosesc atat balsam cat si ulei de par. :D
    pupici!

    http://cherryqueendee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubesc ideea de păr care arată sănătos și îngrijit, iar acest efect îl obțin astfel: https://www.organik.ro/cosmetice-naturale-par/balsam-si-tratamente/ulei-de-par-organic-nutritiv-cu-cocos-100-ml-urtekram/activereferal-8d6b33a8f1befc79051dbe7499c9776b

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!