luni, 2 ianuarie 2017

Ganduri la final de an 2016

 Cum in fiecare an fac un bilant asupra anului ce a trecut, aceasta postare este dedicata anului 2016. Un an care parca a trecut prea repede, cum trec in ultimul timp cam toti anii, te trezesti lunea dimineata si cat ai clipi e iar duminica, si apoi revine luni, si tot asa!
Anul 2016 a fost un an echilibrat pentru mine, bun pe toate planurile, mai putin sfarsitul de an care m-a gasit cu niste viroze teribile, imunitatea mea fiind cam 0 la cate raceli am tot avut din octombrie pana acum.

Pentru 2017 imi propun sa fiu mai buna, sa ascult mai mult, sa aloc in continuare timp pentru mine si pentru linistea mea, sa invat lucruri noi.
Mi-as dori ca lumea sa se schimbe, Sarbatorile sa nu mai fie doar motiv de shopping , aglomeratie si nervi!! Sa constientizeze si ei  ca oricata mancare vor face, tot la gunoi va ajunge, si ca nu asta e esenta Craciunului. Craciunul inseamna sa ne bucuram de Nasterea Domnului, sa se adune toata familia la masa, sa imbodobim bradul..

Sa ne punem sanatatea pe primul plan , pentru ca este cea mai importanta, sa nu mai fugim in fiecare zi dupa bani si alte bunuri materiale.
Va doresc ca anul 2017 sa va aduca in primul rand sanatate, apoi realizari pe toate planurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!