luni, 26 decembrie 2016

Gama Matrix So Long Damage -sampon si balsam

"Pachetul Matrix So Long Damage: Sampon, 300 ml + Balsam, 300 ml + Fixativ Vavoom, 75 ml .
 Reconstruieste fibra capilara pentru o stralucire sanatoasa, rezistenta si flexibilitate. Repara instantaneu suprafata firelor fragile si a suvitelor lungi.

Repara parul lung deteriorat, iar ceramidele imbunatatesc rezistenta firelor de par. Cu 88% mai putine fire de par rupte."

Acest aspect m-a incantat si am decis sa cumpar acest set. Mai ales ca de mult timp imi doream un set din aceiasi gama, sa fie si samponul si balsamul aceleiasi firme pentru a maximiza efectele gamei.






Am comandat acest set de Black Friday si a ajuns cam dupa 2 saptamani. A meritat asteptarea mai ales pentru balsamul de par.

Samponul:

Are aspect cremos, miros floral si face foarte multa spuma. Este nevoie de foarte putin  sampon pentru a face multa spuma si a curata parul. L-am aplicat si fara balsam si lasa parul usor de pieptanat, dar impreuna cu balsamul ajuta sa fie mai  descurcat firul de par, imediat dupa ce ies din baie, fapt ce ma bucura, caci stim cu toate cate fire de par se rup atunci cand pieptanam parul cand este ud si incalcit.
La gramaj este foarte ok 300 ml fiecare produs, samponul si balsamul, doar fixativul este travel size, dar nu ma deranjeaza pentru ca oricum fixativ folosesc rar( imi provoaca matreata , si evit sa il utilizez des, si cand o fac, aplic doar pe lungimea suvitei, fara sa dau la radacini).

Este produs in Spania , iar in Romania este adus de L'Oreal Romania.

Si acum l-am vazut la acelasi pret pe Emag , 40 ron, redus de la 68 ron!!

Per total eu consider ca este ok pretul mai ales ca un sampon in comert ar fi in jur de 20 ron , daca mai adaugam si pretul balsamului, iesim tot acolo, doar ca acestea sunt profesionale si am primit si fixativul gratis !!

Ce caut eu la un sampon, dupa atatea incercari de produse, unele esuate, unele reusite?
Sa simt ca imi curata bine parul - bifat!
Sa miroasa frumos- bifat!
Sa nu imi ingrase firul de par- bifat!
Sa nu imi provoace matreata -..aici marea problema!! Mi-a provocat matreata ,dar pentru persoanele care nu au aceasta problema cu siguranta e ok.

Asa ca pe viitor nu il mai cumpar, si deja l-am dat mai departe!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!