miercuri, 23 noiembrie 2016

Set Planeta Organica cu Amla pentru par

De curand am descoperit un magazin cu produse Bio care de care mai interesante, la preturi foarte accesibile, si nu am rezistat si am cumparat un set pentru par. Pretul a fost unul ok 36 ron.



Am fost tentata mai ales de pudra de Amla care este mult laudata pe diverse site-uri si de bloggerite din lumea intreaga pentru proprietatile sale!


Amla este recunoscut ca un copac sacru în India. femeile indiene sunt cunoscute în întreaga lume, frumusețea și puterea părului lung. Inca din cele mai vechi timpuri, ei folosesc ulei ca si regenerator amly tonic pentru par si scalp de sanatate. ulei de amly legendar derivat din comun de fructe în Asia de Sud-Est, un copac mic, de asemenea, cunoscut sub numele de "coacăze indian." Acest antioxidant natural puternic, conține diferite forme de acid ascorbic, acid galic și taninuri. Ei au o acțiune de fermitate și tonifiere. Toate cele vechi de secole experiența Ayurveda și toate beneficiile amly legendarul ne-am adunat împreună și a creat un curs intensiv pentru consolidarea și creșterea părului Amla organice. Cunoaștere, tradiție și puterea naturii pentru a ajuta parul pentru a găsi adevărata sănătate, putere incredibilă și frumusețe.

 Setul contine:

Pasul 1 - Exfoliere pentru curatare profunda a capului 40ml pielii

Etapa 2 - Ser activ pentru întărirea părului și a creșterii 7h5ml

Etapa 3 - Șampon pentru întărirea și creșterea părului 200ml

Pasul 4 - Masca intensivă pentru întărirea părului și 100ml creștere



 Mi-a placut ca in acest set este si o casca pentru protectia parului atunci cand folosim fiolele cu ser.


Am folosit serul exfoliant pentru par si samponul, dar din pacate mi-au provocat matreata. Doar masca de par si fiolele de ulei le-am putut folosi cu folos.

Asa este parul meu, mai sensibil, si din pacate nu toate produsele imi priesc, desi m-au incantat foarte tare acestea.
Pe viitor voi recumpara masca de par, pentru ca lasa parul foarte moale si usor de coafat. Sau voi incerca si alte masti.

Pentru cei din Iasi, acetse produse rusesti le puteti gasi in Complexul Felicia .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!