luni, 7 noiembrie 2016

Prima mea comanda pe Elefant.ro

De cand cu atatea site-uri online, nici nu mai stii de unde sa cumperi. Mai mereu au oferte, produse reduse, sau produse noi .
M-am incumetat si am comandat si eu de pe Elefant un tratament de par de la Farouk , varianta travel size de 15 ml la 7 ron.
Am mai pus in cos si un intaritor de unghii de la Sally Hansen, dar am fost anuntata ulterior ca nu mai e pe stoc, fapt ce m-a deranjat putin, pentru ca in momentul in care am facut plata aparea ca fiind pe stoc. In fine, fiind vandut de partenerii Elefant, am inteles acest aspect, si au fost destul de prompti in a-mi vira banutii inapoi in cont.
Am mai luat si o carte de colorat pentru fiica mea si le-am ridicat  pe toate de la pick-up poin din Iasi. Acesta e un aspect care ma incanta mult, pentru ca nu mai trebuie sa platesc transportul, ridic coletul personal.

Am primit mail de la ei si m-am dus la sediul lor , de unde frumusel mi-am luat comanda.
Mi se pare ok timpul pe care il ai la dispozitie -cam 3 zile , sa ridici comanda, in caz contrar o trimit inapoi la Bucuresti.


Sa revenim la parerea mea despre acest tratament:

Ma bucur ca nu am cheltuit mai multi bani pe el, si am ales varianta mica, pentru ca nu este bun de nimic! Rar patesc sa etichetez asa un produs, dar pur si simplu nu m-a impresionat. Are textura lichida, transparenta, miroase sa zicem floral, deci nu persista deloc parfumul. Pe par l-am aplicat dupa samponarea obisnuita si nu am observat decat ca imi incurca parul.
Pe viitor sigur nu voi mai comanda acest produs.

Intre timp am profitat de ofertele ce apar des pe site si am dat o  noua comanda , de data aceasta numai cu carti, Am gasit carti de nuvele pentru copii cu 2.75 ron( 112 pagini)!!! Ceea ce nici la un anticariat nu gasesti asa ieftin,
Deci pentru carti, puteti comanda cu incredere de la ei, caci preturile sunt foarte ok!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!