marți, 11 octombrie 2016

Spray Avon Skin So Soft Glow



Chiar daca a trecut vara, spray-ul Skin So Soft de la Avon inca este in gentuta mea de cosmetice. Mai ales ca i-am gasit o alta intrebuintare decat cea de spray cu particule stralucitoare pentru corp. Il folosesc dupa ce ma epilez cu ceara pentru a indeparta cu succes urmele de ceara ramase.
Pentru ca are alcool in compozitia sa , face fata cu brio chiar si urmelor de ceara mai groase. Aplic 2 sau 3 pufuri pe servetelul umed si incep sa sterg zona pe care o doresc curata. Si pe langa mirosul florial, lasa si pielea usor stralucitoare.
La oferta era parca si 15 ron si tine destul de mult, pentru ca il foloseam pe corp vara, dar acum de cand a dat frigul si nu mai purtam rochite si tricouri, il folosesc exclusiv pentru a indeparta ceara de pe brate.

Are 150 ml si are recipientul de plastic , foarte comod si usor de folosit cu pulverizatorul sau.
Asa am inlocuit acele servetele cu ulei destinate stergerii  zonelor unde am folosit ceara si pot folosi acest spray 2in 1.

Ati incercat sa folositi acest spray in acest scop?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!