miercuri, 12 octombrie 2016

Sampon Nivea Baby


De nelipsit din baia noastra este gelul de dus Nivea Baby. De cand fiica mea s-a procopsit cu o alergie de toata frumusetea folosind un gel de dus no name , dar desenat cu Elsa, am revenit la gama Baby cu care mereu ne intelegeam bine. Acum m-am bucurat enorm sa vad varianta cu pompita a geluui de dus, mult mai usor de dozat si de folosit chiar si de catre ea.(la 5 anisori).

Nu o irita deloc, si ii prieste de minune , mai ales ca ii spal si parul tot cu acest gel de dus, si pot spume ca face aceiasi treaba ca si un sampon. Ii face parul matasos , usor de pieptanat.

Pun in palma cam 2 pompite pentru corp si una pentru par.Este transparent si face destul de multa spuma.
La 750ml costa la promotie 17 ron cam asa am platit eu , si se gaseste in orice supermarket.

Recomand cu incredere acest gel de dus , comparativ cu ce citeam despre mult renumita  marca JOHNSON’S, care are in ingredientele sale multe subtante nocive organismului.

Un comentariu:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!