joi, 1 septembrie 2016

Cum sa iti creasca parul mai repede


M-am tuns in luna ianurie, pentru ca ma saturasem de parul lung. Ei bine, nu au trecut nici 2 luni ca vroiam din nou par lung. Si am inceput sa folosesc diverse uleiuri pe care le aplic pe scalp, si imi  masez pielea capului stand cu capul aplecat in fata, pentru a stimula circulatia sangelui si implicit pentru a creste firele de par mai repede.

In pozele de mai jos , puteti vedea cat de scurt era parul meu, si evolutia acestuia pana acum.

Pot spune cu mana pe inima ca , daca  va doriti sa va creasca parul mai repede, folositi ulei de cocos, impreuna cu uleiul de ricin , masati-va pielea capului cu acestea si apoi spalati-va ca de obicei. Eu am repetat acest procedeu cam o data pe saptamana, sau la doua saptamani.



Incercasem si  lotiunea cu ardei iute, care promite acelasi lucru: cresterea rapida a firului de par, dar nu o recomand  pentru ca ustura destul de tare, si imi simteam pielea iritata. L-am aruncat si am revenit la vechile mele uleiuri. In prezent folosesc ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de jojoba si ulei de macadamia.
Le amestec si imi masez scalpul.Stiu sigur ca aceste uleiuri m-au ajutat, pentru ca nu am folosit alte produse in acets timp. Si metoda inversa, cea inc are trebuie sa stai cu capul in jos pentru a stimula circulatia sangelui sunt sigura ca a ajutat!
Un alt lucru care m-a ajutat a fost Biotina ,regasita in suplimentul alimentar Doppel Herz pentru Par si unghii. Pe viitor voi consuma in continuare acest supliment doar ca vreau sa cumpar doar Biotina si nu un complex. Desi zincul nu are ce sa faca rau!


Mentionez ca in aceste luni m-am vopsit ca de obicei cam o data la 2 luni si am folosit diverse sampoane anti matreata , nu destinate cresterrii parului-  de fapt, nici nu cred  in acele sampoane care promit sa repare firul de par, sau sa accentueze cresterea parului!!

Va las cu poze in care puteti vedea cat de mult mi-a crescut parul!

MARTIE




IUNIE

IULIE



AUGUST

AUGUST

In urmatoarea postare va voi arata cum am reusit sa imi fac aceste bucle fara a folosi caldura asupra parului!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!