duminică, 28 august 2016

Fond de ten Astor

Astor e un brand care mereu ma ducea la gandul la un brand de lux, cu produse calitative si reclame cu domnisoare diafane. In adolescenta am folosit ojele lor, dar din cate imi amintesc experienta mea cu acest brand s-a oprit acolo.

Anii au trecut si nu am mai dat importanta firmei Astor. Asta pana de curand , cand aveam nevoie de un fond de ten, si tot testand mai multe fonduri de ten, mi s-a parut interesanta textura celui de la Astor Skin Match,  Numele lui m-a dus cu gandul ca nuanta se adapteaza tipului meu de ten, in plus m-a incantat ca are SPF 18, asa ca l-am achizitionat!!

Am dat 48 ron pe el in DM. Pe net l-am gasit si la 27 ron in promotie la cei de la 1001cosmetice.ro
Dar eu aveam nevoie acum, si mai plateam si curierul, asa ca tot pe la suma asta as fi ajuns.

Nuanta aleasa de mine e cea cu nr 300 Beige.

Are 30 ml si e produs in UK, un alt plus. Sistemul de dozare este cu pompita, exact cum imi place mie. Are si antioxidanti

Iata ce spun producatorii despre acest fond de ten:


Acoperire naturala ce asigura totodata hidratare de pana la 24H.                                 
Ajuta la protejarea tenului impotriva factorilor externi precum poluarea.

-Formula ce asigura o uniformizare fina si perfecta
-Complex ce asigura luminozitate tenului, hidratare si un finish impecabil
-Vitamina E  ca un puternic antioxidant si SPF18
-Hidroglicerina pentru hidratare de pana la 24H




Poate as fi preferat sa aibe o acoperire un pic mai mare , dar pentru un aspect cat mai natural este perfect. Mai ales in zilele calduroase de vara cand prefer sa imi simt tenul ca respira si sa nu il incarc prea tare.

Am renuntat intre timp la el, pentru ca imi lucea tenul mult prea tare, dar pentru sezonul de toamna -iarna este ok. Acum  folosesc Avon Calming Efects si e foarte ok. O sa ii aloc o postare pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!