luni, 8 august 2016

Cel mai cremos suc cu storcatorul Philips

Daca tot vorbim despre diete nu putem ignora importanta sucurilor din fructe si legume. Degeaba incercam sa consumam alimente cat mai sanatoase daca nu bem sucuri naturale, si preferam cele din comert, sau mai rau cele carbogazoase!

De cand am cumparat storcatorul Philips, mi-am schimbat radical perceptia asupra legumelor. Din comoditate snu prea obisnuiam sa mananc multe legume, dar avand storcatorul acesta imi e usor sa imi prepar un suc de legume, combinandu-le cum doresc!




Din 3 mere de exemplu am obtinut 200 ml suc, ceea ce cu vechiul meu storcator Moulinex nu as fi reusit sa scot nici 80 ml.

De ce aceasta diferenta? Pentru ca storcatoarele  Philips au dispusa sita invers si tot sucul se concentreaza in paharul meu, si nu pe peretii vasului.

Modelul meu de storcator HR 1832 are 500 w, dar asta nu este un impediment in a-mi prepara cel mai bun suc. In plus imi place ca acest suc iese cremos, nu jumatate spuma, jumate lichid cum obtineam in trecut cu vechiul storcator.


Va recomand din suflet macar o data sa incercati un storcator Philips si cu siguranta veti deveni depdendenti de sucul obtinut la ele.

Un comentariu:

  1. tare mi-ar place sa am unul si sa fac suc e legume ,nu de fructe ,ar fi super ,sanatate la pahar

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!