luni, 27 aprilie 2015

Melvita Roll on Ulei de Argan


Am primit spre testare  de la Melvita roll on cu ulei de argan, si o crema de corp din gama Aur Bio.Din aceiasi gama am folosit mai demult Uleiul extraordinar  despre care v-am vorbit aici, si de care am fost foarte incantata.

Asa de mult doream sa incerc si alte produse din aceasta gama, ca atunci cand curierul mi-a adus coletul  si l-am desfacut am fost foarte fericita vazand ca pe langa roll on am primit si crema de corp cu  particule stralucitoare despre care va voi vorbi in alta postare.

Acum sa ne ocupam de acest roll on cu ulei de argan!

Este indicat sa il folosesti pe unghii, la cuticule, in zonele uscate ,care necesita hidratare suplimentara.

Eu, recunosc sa l-am folosit la cuticule dar si pe fata.Am tenul uscat si uneori si se exfoliaza pielea in zona nasului, si de cand aplic seara acest roll on am observat ca nu mi se mai exfoliaza pielea.

Este usor de folosit , are 15 ml dar nu am consumat decat foarte putin din el.

In plus stiti cat de obsedata sunt de ingrijirea parului si l-am folosit pe varfuri inainte de a-l spala.Parul era mai usor de pieptanat si vizibil mai stralucitor.

Abia astept sa va vorbesc si despre crema de corp cu particule stralucitoare, care sigur imi va insenina aceasta primvara!

Ati folosit produse Melvita?

3 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!