miercuri, 29 ianuarie 2014

Am testat noul fond de ten Max Factor Whipped Creme

Am primit din partea celor de la Prestige Boutique spre testare noul fond de ten Max Factor Whipped Creme, si mi-a placut foarte mult.




Iata si descrierea oficiala:

"Fondul de ten Whipped Creme a fost dezvoltat pentru acelea dintre noi dezamagite de fondurile de ten de tip mousse, de exemplu, care deshidrateaza destul de tare; Max Factor a ales o formula foarte usoara, catifelata si hidratanta, care asigura echilibrul perfect intre controlul stralucirii fetei si amplificarea luminozitatii naturale a tenului intr-o singura aplicare rapida si la indemana oricui.

Noul trend – ten semi-mat
Pat McGrath, Global Creative Design Director Max Factor, a folosit pentru prima data acest produs in culisele prezentarii Valentino Toamna-Iarna 2013. Cu ajutorul Whipped Creme au fost create acele look-uri superbe, de ten perfect semi-mat – o noutate absoluta a sezonului.
“Finisarea semi-mata este creatia noastra din culisele show-ului Valentino. Este o finisare mata, dimensionala, dar cu un strop de luminozitate – un look cu adevarat proaspat, radiant; pe scurt - un plus de rafinament si un pas mai aproape de perfectiune. Aceasta va fi una dintre cele mai importante tendinte ale noului sezon.”

Liana Moraru, Make-up Artist Max Factor Romania, ne spune cum putem obtine acasa aceasta finisare semi-mata perfecta: “Aplicati fondul de ten cu varfurile degetelor, printr-un masaj delicat, pana cand acesta a fost intins uniform pe toata fata – imperfectiunile vor fi acoperite iar tenul dumneavoastra va atinge echilibrul luminos-mat din tendintele acestui sezon.”

Cum functioneaza?
Alte fonduri de ten, precum cele tip mousse, pot deshidrata tenul, intrucat din compozitia multora dintre ele nu face parte si apa, ceea ce duce la acel aspect neplacut de ’masca’. Pentru a preintampina acest tip de efecte nedorite, fondul de ten Whipped Crème de la Max Factor se bazeaza pe dubla actiune a formulei hidratante cu apa si glicerina – hidrateaza tenul, dar in acelasi timp asigura controlul stralucirii in exces.

Dr Sarah Vickery, cercetator principal in cadrul echipei Max Factor, spune: “Aceasta inovatie reuseste sa atinga echilibrul perfect si indelung cautat intre o formula cremoasa si hidratanta, usoara, care confera in acelasi timp senzatia de catifelare. Rezultatul este un ten natural, luminat ca din interior, catifelat la atingere chiar si dupa cateva ore, fara acea stralucire excesiva nedorita.”

MATIFIERE: Fondul de ten Whipped Creme de la Max Factor contine particule de matifiere pe baza de silicon care reduc stralucirea excesiva a pielii prin difuzarea luminii din momentul in care atinge fata

UNIFORMIZARE: Formula hidratanta combina apa si glicerina, ceea ce reduce senzatia de ten uscat, lasand in schimb tenul proaspat, catifelat si perfect uniform

FINISARE: Combinatia perfecta de particule de matifiere pe baza de silicon, apa si glicerina are ca rezultat un ten semi-mat, perfect finisat si apt sa respire intreaga zi, chiar si pentru tipurile de ten mixt.
Oil-free, testat dermatologic, adaptat si tenului sensibil."


L-am testat si eu timp de 2 saptamani si mi-am format o parere:


  • Matifiere:  Da! Chiar matifiaza.Nu imi luceste tenul nici in zona T
  • Uniformizare: Da un aspect natural tenului fara sa-l incarce
  • Finisare: Avand in compozitie apa , parca devine a 2a piele atunci cand il aplic
  • Am mai folosit ceva asemenator de la L'oreal Mat Magique,( dar era sub forma de flacon cititi aici cum mi s-a parut.) dar acesta imi place mai mult
  • Pret aproximativ 60 ron- pret poate un pic mai mare decat produsele folosite de mine, dar as investi acesti banuti in el, mai ales ca se simte asa bine pe ten
  • Nu prea imi place cum miroase- nu am putut sa identific un miros anume, dar nu mi-a placut
  • As fi preferat sa fie sub forma de sticluta pentru a nu permite aerului si bacteriilor sa intre in contact cu produsul




Daca va place acest fond de ten, il puteti cumpara de aici .Eu am folosit nuanta 50 Natural. In curand daca voi avea parte de o zi mai luminoasa voi face si cateva poze before si after sa vedeti ce frumos se "aseaza" pe ten.



Stati pe aproape caci de la 1 februarie voi lansa impreuna cu sponsorul un concurs ! Puteti castiga un fond de ten Max Factor Whipped Creme!

8 comentarii:

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!