marți, 3 septembrie 2013

SAMPON DESERT ESSENCE PENTRU HIDRATARE CU EXTRACTE MENTA SI YUCCA

"Samponul Desert Essence Tea Tree Replenishing este puternic dar in acelasi timp delicat cu parul tau. Uleiul de arbore de ceai curata parul dar nu inlatura si emolientii naturali. Ajuta la resturarea echilibrului parului si a scalpului. Uleiul de menta racoreste scalpul iar extractul de yucca si eucalipt reduce aparitia cojitelor (impropriu considerate uneori matreata) adaugand hidratare si stralucire parului.
Se indica folosirea balsamului pentru rezultate optime dupa ce s-a folosit samponul pentru curatare.
Nu este indicat a se folosi de persoanele care au parul vopsit.

Ingrediente:
Water (aqua), coco-glucoside (coconut derived), sodium coco-sulfate (coconut derived), melaleuca alternifolia (tea tree) leaf oil, mentha piperita (peppermint) oil, hydrolyzed wheat protein, mentha arvensis leaf oil, eucalyptus globulus leaf oil, opuntia vulgaris extract (prickly pear cactus), yucca schidigera extract (yucca cactus), citric acid, glyceryl oleate (vegetable derived), glyceryl caprylate (vegetable derived), glycerin (vegetable derived), menthol, hydroxypropyl guar hydroxypropyltrimonium chloride, sodium chloride, sodium benzoate.
Produsul sau ingredientele nu au fost testate pe animale. Produsul nu contine SLS, nici parabeni, parfum artificiali, nici PEG, PGG, MEA, DEA or TEA"




Nu am mai folosit pana acum un produs al acestui brand, si din descriere pare foarte ok.

De fapt, multe par asa, totul pana la a 2a, a 3a spalare, cand parul meu sa incapataneaza sa se ingrase repede si chiar sa produca matreata.

Nu mai zic ca vopseaua nu ma tine asa de mult deoarece folosesc sampoane care trateaza matreata si parul gras, si acestea sunt mai dure cu parul, si vopseaua se duce treptat treptat la fiecare spalare.
Totusi, am zis sa incerc si acest sampon primit spre testare de la Cosmeticepenet .



Parerea mea:


  • Imi place recipientul si modalitatea de dozare, destul de economa
  • Raportul calitate -pret..foarte ok ..382ml la 25 ron
  • Are miros de menta discret si o senzatie de racoare confera scalpului
  • Am aplicat totusi tratamentul de la L'Oreal Total Repair 5 despre care va voi vorbi in curand, dar puteam sa il las si fara balsam, caci se descurca foarte bine
  • L-am folosit pe parul vopsit, dar nu pot spune ca mi-a estompat culoarea, deci o sa-l folosesc si in continuare
  • Nu imi provoaca matreata- deci va intra pe lista sampoanelor agreate de parul meu.
  • Nu contine parabeni
Pe viitor il voi recumpara.

2 comentarii:

  1. nu lam folosit acum aud pentru prima oara de el insa pretul mi se pare ok iar daca tu zici ca se merita eu te cred ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am scris experienta mea! si eu citesc multe bloguri si cumpar diverse produse care in final nu mi se potrivesc, desi poate am acelasi tip de ten sau par ca si bloggerita
      eu sper sa va fiu cu folos cu experienta mea
      te pup

      Ștergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!