luni, 1 iulie 2013

Prima mea comanda pe Aoro.ro : noua iubire TANGLE TEEZER

Am comandat de pe Aoro.ro peria Tangle  Teezer la doar 40 ron,pretul ei normal fiind de 55.
Platind si 15 ron curieratul, am dat 55 ron, deci am economisit 15 ron!
Am citit numai pareri bune despre ea, cum a salvat suvitele multor Cosanzene de pe meleagurile blogurilor romanesti, dar parca nu ma induram sa dau 55 ron pe o simpla perie.

Dar am comandat!

Si bine am facut.
Nu mi se mai rup firele de par, simt parca imi mangaie parul atunci cand o folosesc.
E usor de folosit, e comod de tinut in mana, incape in orice borseta.
O recomand cu incredere, chiar daca are un pret putin mai mare.

In plus am primit si o mostra de  parfum Laura Biagiotti de 2 ml in urma comenzii mele.






6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. si eu am stat in dubii.dar la asa un pret nu am rezistat

      Ștergere
  2. Oh, vreau si eu peria asta si ma straduiesc sa ma prefac ca nu stiu despre aceasta dorinta!:))

    Ma bucur ca iti place si iti doresc sa o folosesti sanatoasa!
    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc

      nu te mai prefa si cumpar-o! face toti banii
      pupici

      Ștergere
  3. Si eu o urmaream de mult. Cred ca o sa o cumpar si eu la pretul de pe aoro.ro.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia aştept să încerc şi eu minunăţia asta de perie, chiar sunt curioasă de ea :-)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!