marți, 16 aprilie 2013

Fond de ten L'oreal Mat Magique

Am achizitionat de curand, de la LaLu Boutique,  noul fond de ten lansat de cei de la L'oreal, Mat Magique, care promite sa fie fondul de ten ideal pentru persoanele cu ten mixt si gras.




"Fondul de ten Mat’Magique realizeaza un efect catifelat si perfect mat, timp de 12 ore!

Aspectul catifelat oferit tenului se datoreaza tehnologiei Micro-Velvet care, prin actiunea unor agenti ultra-fini, reuseste sa invaluie fata intr-un strat natural de machiaj, lipsit de stralucirea inestetica a zonelor grase. Iar vestea buna este ca efectul dureaza 12 ore, asa ca scapi de grija retusarii. Daca simti nevoia de o reimprospatare, poti recurge doar la un strop de fard de obraz!


Spre deosebire de alte pudre opace folosite în bazele matifiante, Mati - Crystal™ este un gel translucid care absoarbe excesul de sebum, permițând în același timp luminii să pătrundă, oferind pielii o luminozitate naturală.


Metoda de aplicare

Textura care face din fondul de ten Mat’Magique un produs special este spuma aerata, foarte lejera in contact cu pielea si care transforma tenul intr-unul impecabil, neted si uniform. Iti recomand sa aplici fondul de ten cu un buretel sau cu ajutorul degetelor. Pentru o finisare fara cusur, ai grija sa distribui textura peste tot, pe intreaga fata, pe gat si pe decolteu (daca este cazul) si nu neglija zona urechilor care, de obicei, ramane neacoperita. Nu incarca fata deloc si chiar este rezistent! Alege nuanta adecvata tenului tau dintre cele 8 disponibile.

Fond de ten Mat’Magique, L’Oreal Paris, 58 Ron;


Parerea mea:

Foloseam fondul de ten de la Maybelline  Affinitone despre care v-am povestit aici, cu care ma impacam destul de bine.
Asta pana sa utilizez prima data noul fond de ten Mat Magique.
A fost dragoste la prima "atingere". Imi simt fata atat de catifelata, nici nu zici ca am aplicat fond de ten
Se transforma intr-o spuma aerata cand intra in contact cu pielea si nu mai am nevoie sa aplic pudra dupa.
Ca si rezistenta , pe tenul meu mixt tine cam 6-8 ore.
Un alt lucru care ma multumeste foarte mult este ca nu se intinde pe haine.
Cautam demult un fond de ten rezistent la transfer, si se pare ca abia acum l-am gasit.
Nuanta folosita de mine este 04 Rose Beige si este perfecta pentru mine.
Se intinde foarte usor cu ajutorul degetelor, si nici nu este necesar sa aplic mult produs.
Vine sub forma de flacon, si chiar daca inainte agream mai mult fondurile de ten gen pompita, acum ma impac bine si cu acesta. Mai ales ca face minuni cu tenul meu.

Clar de acum Mat Magique va fi aliatul meu pentru a avea un ten matifiat si neted.

NU UITATI DE CONCURSURILE L'OCCITANE SI TRIODELUXE..

4 comentarii:

  1. Hmm pare ca si eu as vrea acest fond de ten, mai ales ca e rezistent la transfer, ceea ce cautam de mult si ca mentine aspectul mat .

    Uite te invit si eu la giveaway-ul meu http://o-fata-simpla.blogspot.ro/2013/04/i-love-cosmetics-giveawayonly-ro.html

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!