vineri, 3 august 2012

I like it!!

Am achizitionat noul ser Avon din gama Planet Spa ,deoarece ma tentau foarte tare ingredientele: ulei de masline si particule de aur!!





Bun:particule de aur......stiu ca suna pompos si la pretul de  19.99 ron cate particule poate avea?M-am gandit eu.

Asta pana l-am incercat!Si efectul a fost:WOW!!

Intra foarte repede in piele,desi am tenul gras,si lasa o catifelara superba.Il folosesc atat dimineata si nu am tenul lucios dupa aplicare,cat si seara..si nu ma trezesc cum pateam de la alte creme cu fata lucioasa.

Imi place flaconul,este un recipient in care nu intra aerul si se se oxideaza ingredientele,si se poate doza si cantitatea dorita.










Cu siguranta nu va lipsi de acum din ritualul meu de ingrijire a tenului!

Este primul produs care se simte pe piele de la prima aplicare si de care pot spune:I like it!!

Ce spuneti,va tenteaza sa-l cumparati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru vizita!Astept parerile voastre despre postarile mele!!